Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

 

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_14951

OMODA4 a OMODA4 Ultra: Nová kapitola mobility potvrzena na globálním summitu

Značka OMODA na letošním Chery International User Summitu v čínském Wuhu představila svůj nový globální model OMODA4 a sportovní verzi OMODA4 Ultra – futuristicky laděné vozy inspirované světem sci-fi, které dorazí na český trh koncem roku 2026

 
OMODA
 

Na prestižním Chery International User Summitu 2025, který se konal v čínském Wuhu, značka OMODA oficiálně představila svůj další globální model: OMODA4 – a jeho sportovní variantu OMODA4 Ultra. Uvedení obou vozů na český trh je plánováno na konec roku 2026.

 
OMODA
 

Model byl dříve oznámen pod názvem OMODA3, avšak díky vyšším výkonovým parametrům a robustnějším ambicím byl přejmenován na OMODA4 – aby lépe odpovídal své pozici v rámci nabídky značky.

 
OMODA
 

Značka OMODA tímto krokem potvrzuje svou vizi – přinášet zákazníkům inovativní, výrazná a technologicky vyspělá vozidla, která nesplývají s davem. Novinka navazuje na úspěch modelů OMODA5, který si v Česku získal výrazné postavení díky modernímu designu a bezpečnostním prvkům, i prémiově orientované OMODA9, která ukázala, že značka má co nabídnout i náročnějším řidičům.

 
OMODA
 

OMODA4 přichází s vizí futuristické estetiky – její Cyber-Mecha design je inspirován světem hvězdných lodí, herní kulturou a sci-fi. Ostře řezané linie, světelná identita a výrazné prvky tvoří vůz, který se nesnaží líbit všem – ale chce být vidět a cítit.

Verze OMODA4 Ultra posune zážitek ještě dál – s důrazem na sportovní styl, dynamiku a výraznější charakter. Detaily zatím značka tají, ale je jisté, že půjde o jednu z klíčových variant modelové řady.

 
OMODA
 

Celý vývoj vychází z filozofie značky „Společně tvořit, společně definovat“ – tedy aktivního zapojení zákaznické komunity do zpětné vazby a vývoje. Tento přístup byl jasně demonstrován i během samotného summitu, kde značka zdůraznila, že její ekosystém není uzavřený – ale otevřený, spoluvytvářený a orientovaný na uživatele.

 

 

Zdroj foto: OMODA


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Generální partner portálu:

  

       

Partneři portálu:



 

 

      

Další portály mediální skupiny HMG:

        

     CELEBRITYHOUSE.cz

 

PORTÁLY HMG :

www.carshouse.cz    www.menhouse.cz  www.womenhouse.cz  www.luxuryhouse.cz

www.gastrohouse.cz  www.celebrityhouse.cz  www.cinemahouse.cz  www.househouse.cz

www.kidshouse.cz   www.bookhouse.cz   www.hotelhouse.cz 

www.nicemagazine.cz  www.homemagazine.cz   www.golfmagazine.cz  www.letniservis.cz

 www.inspirovanikrasou.cz  www.sefredaktorzavolantem.cz   www.rozhovoryzavolantem.cz

www.watchhouse.cz  www.luxusniplaze.cz  www.luxurymagazine.cz

www.snehovyservis.cz  www.podcasthouse.cz  www.menhouseman.cz 

www.nejlepsikavarny.cz  www.onlyfashion.cz   www.prazskeprikopy.cz  

www.bydletestylove.cz  www.HMGmagazine.cz 

www.HMGmagazine.cz  www.prazskametropole.cz   www.prazskaparizska.cz

  www.prazskyhrad.cz   www.prazskeletiste.cz 

 www.vcentruprahy.cz   www.spindleruvmlyn.cz  

TOPlist